Piegādes ātrums | otrdien 17.12. pie jums |
Pašreizējais piegādes ātrums | DPD | Itelia | Lietuvos paštas | GLS | Bezmaksas piegāde |
otrdien 17.12. pie jums | otrdien 17.12. pie jums | otrdien 17.12. pie jums | otrdien 17.12. pie jums | no 59,99 € |
DaniDarx, s.r.o., ID Nr.: 24209139, ar juridisko adresi Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Prague 9, reģistrēta Prāgas pilsētas tiesas komercreģistrā, lietas Nr. C 188831, ko pārstāv Ruslan Skopal, rīkotājdirektors, preču pārdošanai e-veikalā, kas atrodas www.nedeto.lv.
Informācija, ko nevajadzētu ignorēt: ➔ Pasūtīšanas procesā varat izvēlēties maksājuma veidu un piegādes iespēju. ➔ Nospiežot pogu "Pirkt", jūs noslēdzat ar mums pirkuma līgumu par attiecīgajām precēm un apņematies samaksāt mums pirkuma cenu. ➔ Patērētājam klientam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma, nenorādot iemeslus, 120 dienu laikā. ➔ Mūsu klientu personas datu aizsardzība mums ir ļoti svarīga. Informāciju par to, kādus personas datus, kāpēc un kā mēs apstrādājam, var atrast mūsu personas datu apstrādes politikā. |
1. KAS ESAM MĒS?
DaniDarx, s.r.o.,
Galvenā mītne: Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praha 9
ID: 24209139
DIC: CZ24209139
reģistrēta Komercreģistrā, kas atrodas Prāgas pilsētas tiesā, C iedaļa, Nr. 188831, kuru pārstāv Ruslans Skopals, rīkotājdirektors (turpmāk tekstā - "Pārdevējs" vai "mēs").
E-pasts: info@nedeto.lv
2. SŪDZĪBAS UN ATGRIEŠANA
Sūdzību vai atgriešanas adrese:
Omniva LV (sorting center) – Packeta International 906 706 15 Dzirnieku iela 24 Mārupe, Mārupes novads, LV-2167 Latvia
3. KĀDA IR VISPĀRĪGO NOTEIKUMU UN NOSACĪJUMU SPĒKĀ ESAMĪBAS UN PIEMĒROŠANAS JOMA?
3.1. Tiesību aktu izvēle. Šie Pārdevēja Vispārējie pārdošanas noteikumi un nosacījumi (turpmāk tekstā - "VDN") saskaņā ar Civillikuma Nr. 89/2012 Coll., Civilkodeksa (turpmāk tekstā - "Civilkodekss") 1751. panta 1. punktu regulē pušu savstarpējās tiesības un pienākumus, kas rodas saistībā ar vai pamatojoties uz pirkuma līgumu (turpmāk tekstā - "Pirkuma līgums"), kas noslēgts starp mums un patērētājiem vai uzņēmējiem (turpmāk tekstā - "Klients" vai "Jūs"), izmantojot mūsu tiešsaistes veikalu www.nedeto.lv.
3.2. Starptautiskais elements. Ja pastāv starptautisks elements, mēs piekrītam, ka mūsu savstarpējās tiesiskās attiecības reglamentē Čehijas Republikas tiesību akti, jo īpaši Civilkodekss. Tomēr, izdarot šo tiesību aktu izvēli saskaņā ar 3. pantu Eiropas Parlamenta un Padomes 2008. gada 17. jūnija Regulā (EK) Nr. 593/2008 par tiesību aktiem, kas piemērojami līgumsaistībām ("Roma I"), klientam netiek liegta aizsardzība, ko nodrošina viņa pastāvīgās dzīvesvietas valsts tiesību aktu noteikumi saskaņā ar "Roma I" 6. panta 2. punktu.
3.3. E-veikals. Interneta veikalu mēs pārvaldām tīmekļa vietnē, kas atrodas www.nedeto.lv (turpmāk tekstā - "e-veikals").
3.4. Kas tiek uzskatīts par patērētāju. Par patērētāju tiek uzskatīta jebkura fiziska persona, kas ārpus savas saimnieciskās darbības vai ārpus savas patstāvīgas profesionālās darbības jomas noslēdz ar mums pirkuma līgumu vai citādi tiesiski sadarbojas ar Pārdevēju (turpmāk tekstā - "patērētājs").
3.5. Kas tiek uzskatīts par uzņēmēju. Uzņēmējs ir jebkura fiziska vai juridiska persona (piemēram, uzņēmums, kooperatīvs, institūts), kas veic algotu darbību patstāvīgi uz sava rēķina un atbildību, pamatojoties uz tirdzniecības licenci vai citādi, ar nolūku regulāri veikt šo darbību peļņas gūšanas nolūkā (turpmāk tekstā - "uzņēmējdarbība"). Šī persona noslēdz pirkuma līgumu ar Pārdevēju vai citādi likumīgi veic darījumus ar Pārdevēju savas saimnieciskās darbības ietvaros (turpmāk tekstā - "uzņēmējs"). Mēs ievērojam principu, ka uzņēmējiem piemērojamie šo Vispārīgo darījumu noteikumu noteikumi attiecas uz klientu, kurš norāda savu PVN maksātāja numuru un, ja nepieciešams, nodokļu maksātāja numuru.
3.6. Iepazīšanās ar GTC un to pieņemšana. Iesūtot savu pasūtījumu, izmantojot pasūtījuma pabeigšanas pogu, jūs apstiprināt, ka esat iepazinies ar VDN, tostarp ar klientiem sniegto informāciju pirms pirkuma līguma noslēgšanas saskaņā ar šiem VDN, un nepārprotami piekrītat tiem to spēkā esošajā un spēkā esošajā redakcijā šāda apstiprinājuma brīdī.
4. KAS MUMS SASKAŅĀ AR LIKUMU IR JĀINFORMĒ VISIEM KLIENTIEM PIRMS LĪGUMA NOSLĒGŠANAS?
4.1. Pārdevēja atļaujas un kontrolējošās iestādes. Pārdevējs ir tiesīgs pārdot preces, pamatojoties uz tirdzniecības licenci. Tirdzniecības kontroli savas kompetences ietvaros veic kompetentā tirdzniecības iestāde. Uzraudzību personas datu aizsardzības jomā veic Datu valsts inspekcija. Patērētāju tiesību aizsardzības uzraudzību veic Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.
4.2. Preču fotogrāfiju ilustratīvais raksturs. Visas e-veikalā pieejamās preču fotogrāfijas un attēli ir tikai ilustratīvi.
4.3. Preces, cena, izmaksas. Mūsu e-veikalā piedāvātās preces un to galveno īpašību apraksts ir pieejams pie attiecīgajām precēm. Preču cenas ir norādītas ar PVN un likumā noteiktajiem maksājumiem. Preču piegādes maksa un cena par īpaša veida iepakojumu nav iekļauta. Mēs neiekasējam nekādas papildu izmaksas par telekomunikācijām (piemēram, ja zvaniet mums pa mūsu tālruņa numuru, maksāsiet tikai parasto telefona sarunu tarifu).
4.4. Maksājuma un transporta iespējas. Konkrēti maksāšanas veidu un piegādes iespēju noteikumi un nosacījumi ir sīkāk aprakstīti pasūtījuma veikšanas laikā, kā arī šo Vispārīgo darījumu noteikumu 8. un 10. sadaļā. Mēs piegādāsim jums preces, izmantojot pārvadātāju, kuru jūs izvēlēsieties no mūsu piedāvātajām iespējām, vai arī jūs varat izvēlēties personīgo saņemšanu no piedāvātajām iespējām.
4.5. Pasūtījums saistošs. Iesniedzot pasūtījumu, nospiežot pogu, lai pabeigtu pasūtījumu mūsu tiešsaistes veikalā, klients izveido saistošu pasūtījumu, kas uzliek klientam pienākumu samaksāt. Klientam ir iespēja pārskatīt un labot vai mainīt savu pasūtījumu pirms pasūtījuma iesniegšanas, kā sīkāk aprakstīts šo VDN 7. sadaļā.
4.6. Pasūtītāja tiesības, kas izriet no kļūdainas izpildes. Pasūtītāja tiesības no līguma nepienācīgas izpildes vai garantijas un to izmantošanas nosacījumi ir aprakstīti šo VDN 12. sadaļā vai mūsu sūdzību izskatīšanas procedūrā.
5. KAS MUMS IR JĀINFORMĒ PATĒRĒTĀJI PIRMS PIRKUMA LĪGUMA NOSLĒGŠANAS?
5.1. Tiesības atteikties no pirkuma līguma. Patērētājam klientam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma, nenorādot iemeslus (ja vien nav norādīts citādi), vēlākais 120 dienu laikā, kas sākas vēlākais:
5.1.1. attiecībā uz pirkuma līgumu - no preču saņemšanas dienas; vai
5.1.2. gadījumā, ja pirkuma līgums ir par piegādi vairākās daļās, no dienas, kad pieņemta pēdējā preču piegāde; vai
5.1.3. ja pirkuma līgumā ir paredzētas regulāras atkārtotas preču piegādes - no pirmās preču piegādes pieņemšanas dienas;
patērētājam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma arī pirms 5.1.1. līdz 5.1.3. punktā noteiktā termiņa, paziņojot mums par savu nodomu atteikties no pirkuma līguma, aizpildot un nosūtot atteikuma veidlapu (ideālā gadījumā kopā ar atdoto preci) vai nosūtot to uz mūsu e-pasta adresi info@nedeto.lv.
5.2. Ja nav iespējams atteikties no pirkuma līguma. Klientam nav tiesību atteikties no šādiem līgumiem:
5.2.1. tādu preču piegāde, kas ir pielāgotas vai radītas pēc klienta pieprasījuma vai klientam personīgi;
5.2.2. par preču piegādi, kuru cena ir atkarīga no svārstībām finanšu tirgos, kas ir ārpus mūsu kontroles un kas var notikt atteikuma termiņa laikā;
5.2.3. par tādu preču piegādi, kas ātri bojājas, un preču, kuras pēc piegādes ir neatgriezeniski sajauktas ar citām precēm;
5.2.4. tādu preču piegāde aizzīmogotā iepakojumā, kuras klients ir izņēmis no iepakojuma un kuras higiēnas apsvērumu dēļ nav iespējams atdot atpakaļ, kas attiecas arī uz audio vai vizuāliem ierakstiem un datorprogrammām, ja klients ir sabojājis to oriģinālo iepakojumu;
5.2.5. transportā, konkrētā datumā vai konkrētā laikā;
5.2.6. par digitālā satura sniegšanu, ja vien tas nav piegādāts materiālā datu nesējā un nav piegādāts ar jūsu iepriekšēju skaidru piekrišanu pirms atteikuma termiņa beigām.
5.3. Patērētāja pienākumi, atkāpjoties no pirkuma līguma. Ja patērētājs atkāpjas no pirkuma līguma, viņam ir pienākums 14 dienu laikā no atteikuma brīža no pirkuma līguma nosūtīt mums atpakaļ preces, kas iegādātas, pamatojoties uz pirkuma līgumu, no kura viņš ir atteicies. Patērētāja pienākums ir nosūtīt atpakaļ vai atgriezt preces pilnā komplektācijā, t. i., ieskaitot visus piegādātos piederumus, visu dokumentāciju, tīras, nesabojātas, neizmazgātas un, ja iespējams, ieskaitot oriģinālo iepakojumu, tādā stāvoklī un vērtībā, kādā tās tika saņemtas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, nogriežot precēm piestiprinātās birkas un etiķetes, preču vērtība var tikt samazināta.
5.4. Atgriežas. Omniva LV (sorting center) – Packeta International 906 706 15 Dzirnieku iela 24 Mārupe, Mārupes novads, LV-2167 Latvia.. Ja, atkāpjoties no pirkuma līguma, jūs nolemjat izmantot šo preču atgriešanas veidu, tad atgriešanas izdevumus sedzat paši.
5.5. Preču vērtības samazinājums. Atteikuma no pirkuma līguma gadījumā jūs esat atbildīgs par jebkādu atgrieztās preces vērtības samazinājumu, kas radies, rīkojoties ar preci citādi, nekā nepieciešams, lai iepazītos ar preces raksturu un īpašībām. Ja mums tiek atgrieztas bojātas vai nepilnīgas preces, mēs ieskaitīsim savu prasību par zaudējumu atlīdzību no pirkuma cenas, kuru jūs pieprasāt atpakaļ. Mēs vienmēr izvērtēsim konkrēto gadījumu, lai noteiktu preču bojājumu apmēru, nolietojuma pakāpi un noteiktu attiecīgo samazināto vērtību. Par šiem soļiem mēs jūs informēsim norādītajā e-pasta adresē vai pa tālruni.
5.6. Pirkuma cenas atmaksa. Atteikuma no pirkuma līguma atteikuma termiņa laikā mums ir pienākums ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma no pirkuma līguma uz jūsu norādīto bankas kontu atmaksāt klientam visu samaksāto naudu, ieskaitot preču piegādes izmaksas, kas atbilst lētākajam mūsu piedāvātajam piegādes veidam. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mums ir tiesības atmaksāt naudu tikai tad, kad mēs no jums saņemam atpakaļ atgrieztās preces.
5.7. Sūdzības. Klientu sūdzības mēs izskatām ārpus tiesas, izmantojot e-pastu info@nedeto.lv.
5.8. Ārpustiesas strīdu izšķiršana. Lai ārpustiesas kārtībā risinātu no Pirkuma līguma izrietošos klientu strīdus, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, kas atrodas Brīvības ielā 55 Rīgā, LV-1010 Latvijā, (http://www.ptac.gov.lv). Lai atrisinātu strīdus starp pārdevēju un klientu, kas izriet no pirkuma līguma, var izmantot tiešsaistes strīdu izšķiršanas platformu, kas atrodas tīmekļa vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr.
5.9. Eiropas Patērētāju informēšanas centrs (ECC Latvia), kas atrodas Brīvības ielā 55 - 207, Rīgā, LV- 1010, Latvijā, tīmekļa vietnes adrese: https://ecclatvia.lv/lv/, ir kontaktpunkts saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2013. gada 21. maija Regulu (ES) Nr. 524/2013 par patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaistē un grozījumiem Regulā (EK) Nr. 2006/2004 un Direktīvā 2009/22/EK (Regula par strīdu izšķiršanu tiešsaistē).
5.10. Viltotas vai nepilnīgas atsauksmes. Mēs paturam tiesības nepublicēt klientu atsauksmes, kas ir nepatiesas, satur nepiemērotu valodu vai nav saistītas ar iegādātajām precēm.
5.11. kaitējums, ko rada nepareiza vai nepilnīga informācija. Mēs atsakāmies no jebkādas atbildības par kaitējumu, ko radījusi nepareiza vai nepilnīga informācija vai padoms, jo īpaši gadījumos, kad konkrēta rezultāta sasniegšana ir atkarīga no adresāta vai citu personu rīcības vai no nekontrolējamiem faktiem vai nejaušības.
5.12. Gūtā pieredze saistībā ar digitālo saturu. Patērētāji tiek informēti, ka, ja mēs pārdodam digitālo saturu, mēs nenodrošinām iegādātā digitālā satura atjauninājumus.
6. LIETOTĀJA KONTS UN CITI PRIEKŠNOTEIKUMI PASŪTĪJUMA PIEŅEMŠANAI.
6.1. Reģistrācija. Pamatojoties uz e-veikalā veikto klienta reģistrāciju ar e-pasta adresi un izvēlēto drošo paroli, klients var piekļūt savai lietotāja saskarnei. Lietotājs apstiprina, ka piekrīt šiem vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem un ir iepazinies ar personas datu apstrādes politiku.
6.2. Lietotāja konta funkcijas. Izmantojot lietotāja saskarni ("Mans konts"), Klients var pasūtīt preces, sekot līdzi savu pasūtījumu vēsturei un informācijai, sekot līdzi spēkā esošajiem atlaižu kuponiem, reģistrēt kredīta atzīmes un sekot līdzi pasūtījumu statusam u. c. ("Lietotāja konts").
6.3. Pienākums sniegt patiesu un pareizu informāciju. Reģistrējoties e-veikalā un pasūtot preces, klientam ir pienākums sniegt pareizu un patiesu informāciju. Klientam ir pienākums atjaunināt lietotāja kontā sniegto informāciju, kad vien tā mainās. Pārdevējs uzskata, ka informācija, ko klients sniedzis lietotāja kontā un pasūtot preces, ir pareiza.
6.4. Lietotāja konta drošība. Klientam ir jānodrošina piekļuve lietotāja kontam, kas ir aizsargāts ar lietotājvārdu un drošu paroli. Klientam ir jāuztur konfidencialitāte attiecībā uz informāciju, kas nepieciešama, lai piekļūtu savam lietotāja kontam. Klients nav tiesīgs ļaut trešajām personām izmantot lietotāja kontu.
6.5. Iespēja atcelt lietotāja kontu, ja tas netiek izmantots. Mēs varam anulēt lietotāja kontu, jo īpaši, ja klients neizmanto savu lietotāja kontu ilgāk nekā 1 gadu vai ja klients pārkāpj savas saistības saskaņā ar pirkuma līgumu, kas grozīts ar šiem vispārīgajiem noteikumiem.
6.6. Nepieciešamā apkope. Klients apzinās, ka Lietotāja konts var nebūt pieejams nepārtraukti, jo īpaši saistībā ar nepieciešamo apkopi.
7. PASŪTĪJUMS UN PIRKUMA LĪGUMA NOSLĒGŠANA
7.1. Pasūtījuma izveide. Ievietojot preces iepirkumu grozā, izvēloties transporta veidu un apmaksas veidu par izvēlētajām precēm, kā arī aizpildot kontaktinformāciju un norēķinu informāciju, klients izveido savu pasūtījumu e-veikalā.
7.2. Produkta īpašības. Klientam ir pienākums pirms pasūtījuma veikšanas iepazīties ar preces īpašībām, veidu un ieteicamo lietojumu. Veicot pasūtījumu, klients apliecina, ka ir izlasījis un saprot šo informāciju.
7.3. Pasūtījuma pārbaude. Pirms pasūtījuma pabeigšanas klientam ir atļauts pārbaudīt un mainīt pasūtījumā ievadītos datus.
7.4. Pasūtīšanas process. Lai pasūtītu preces, klients e-veikalā aizpilda pasūtījuma veidlapu (ievieto preces "grozā", izvēlas preču pirkuma cenas apmaksas veidu, norāda piegādes adresi un citu nepieciešamo kontaktinformāciju, izvēlas vēlamo pasūtīto preču piegādes veidu un iegūst informāciju par izmaksām, kas saistītas ar piegādi vai izvēlēto preču iepakojumu). Tas ir saistošs preču pasūtījums, kas ir saistošs apmaksai (turpmāk tekstā - "pasūtījums"). Nosūtot pasūtījumu, klients apliecina, ka ir piekritis šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem un ir iepazinies ar mūsu personas datu apstrādes politiku.
7.5. Rīkojumā norādīto datu patiesums. Pārdevējs uzskata, ka pasūtījumā sniegtā informācija ir pareiza. Ja pasūtījuma apstrādes laikā tiek konstatēts, ka ir izmantoti acīmredzami nepatiesi vai nepilnīgi dati, mēs varam atteikt pasūtījumu, par ko jūs tiksiet informēts pa e-pastu. Klients var tikt saukts pie atbildības par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies, sniedzot apzināti nepatiesu vai nepareizu informāciju.
7.6. Papildu pasūtījuma apstiprinājums. Pārdevējs ir tiesīgs atkarībā no pasūtījuma rakstura (preču daudzums, pirkuma cenas summa, paredzamās piegādes izmaksas) pieprasīt Pircējam papildu pasūtījuma apstiprinājumu (piemēram, rakstiski vai telefoniski), kā arī ir tiesīgs pieprasīt Pircējam precizēt preču izmēru izvēles pareizību.
7.7. Kad tiek noslēgts pirkuma līgums? Pirkuma līgums tiek noslēgts brīdī, kad tiek nospiesta poga, lai pabeigtu pasūtījumu.
7.8. Pārdevēja pasūtījuma apstiprinājums. Klients, kas izpilda pasūtījumu, no mums uz savu e-pasta adresi saņems automātisku apstiprinājumu par pasūtījuma piegādi.
7.9. Pārdevēja pienākumi. Noslēdzot pirkuma līgumu, mēs apņemamies nodot jums iegādātās preces un nodrošināt jums iespēju iegūt īpašumtiesības uz precēm.
7.10. Pircēja pienākumi. Noslēdzot pirkuma līgumu, jūs apņematies pieņemt preces un samaksāt mums preču cenu.
7.11. VDN kopija un atteikuma veidlapa. Klients kopā ar precēm saņems noslēgtā pirkuma līguma kopiju, t. i., šo Vispārīgo darījumu noteikumu aktuālo versiju. Klients patērētājs saņems arī veidlapu, lai atkāptos no pirkuma līguma likumā noteiktajā termiņā.
7.12. Tālvadības sakaru līdzekļi. Klients piekrīt, ka, slēdzot pirkuma līgumu, tiek izmantoti attālinātās saziņas līdzekļi. Izmaksas, kas klientam radušās, izmantojot distances saziņas līdzekļus saistībā ar pirkuma līguma noslēgšanu (interneta pieslēguma izmaksas, telefona sarunu izmaksas), sedz klients, un šīs izmaksas nedrīkst atšķirties no pamatlikmes.
8. PREČU CENA UN MAKSĀŠANAS VEIDS
8.1. Cena. Visas cenas norādītas eiro (EUR), un tajās iekļauts PVN.
8.2. Maksājuma metode. Jūs varat mums samaksāt preču cenu un visas izmaksas, kas saistītas ar preču piegādi saskaņā ar pirkuma līgumu:
A. Maksājums ar karti tiešsaistē
B. Google Pay
C. Apple Pay
D. Paypal
Pasūtījuma procesā klients izvēlas apmaksas veidu par precēm.
8.3. Depozīts par preču cenu. Mēs varam pieprasīt, lai klients iemaksā depozītu vai citu līdzīgu maksājumu.
8.4. Iepakošanas un nosūtīšanas izmaksas. E-veikalā varat atrast informāciju par izmaksām, kas saistītas ar preču iepakošanu un piegādi. Ar preču iepakošanu un piegādi saistīto izmaksu apmērs galvenokārt būs atkarīgs no izvēlētā pārvadātāja un vietas, kur preces tiks piegādātas.
8.5. Preču piegādes cena. Kopā ar pirkuma cenu klientam ir jāsedz arī visas izmaksas, kas saistītas ar preču iepakošanu un piegādi, kā arī piemaksa par izvēlēto maksājuma veidu. Ja vien nav skaidri norādīts citādi, pirkuma cenā ietilpst arī ar preču piegādi saistītās izmaksas. Pirms saistošas pasūtījuma izpildes klients tiks informēts par galīgo cenu, ieskaitot iepakošanas un piegādes izmaksas.
8.6. Preču cenu atlaides. Jebkuras atlaides preču cenai, ko mēs sniedzam klientiem, nevar kombinēt ar citām atlaidēm.
8.7. Nereāla preču cena. Ja tiek norādīta nereāla cena, piemēram, EUR 0 (vārdiski: nulle eiro), vai tiek norādīta ļoti nepamatota cena, kur par nepamatotu cenu tiek uzskatīta cena, kas ir zemāka par mūsu iepirkuma cenu, mēs paturam tiesības šo preci no pasūtījuma izņemt (pilnībā vai daļēji atteikties no pirkuma līguma). Klients par to tiks informēts uz viņa e-pasta adresi.
8.8. Rēķina veidlapa. Mēs piekrītam, ka rēķini tiks nosūtīti elektroniski uz klienta e-pasta adresi, kas norādīta pasūtījumā.
9. ĪPAŠUMTIESĪBU SAGLABĀŠANA
9.1. Pilna pirkuma cenas samaksa. Mēs paturam īpašumtiesības uz precēm saviem klientiem līdz pilnīgai pirkuma cenas samaksai saskaņā ar attiecīgo pirkuma līgumu.
9.2. Rezervācija biznesa klientiem. Biznesa klientiem mēs paturam īpašumtiesības uz precēm, līdz ir samaksāti visi parādi. Klientam ar precēm, uz kurām attiecas īpašumtiesību saglabāšana, jārīkojas ar pienācīgu rūpību un tās uz sava rēķina pietiekami jāapdrošina par jaunu preču vērtību bojājumu gadījumā.
10. PREČU PIEGĀDI, PĀRDEVĒJAM NODARĪTO KAITĒJUMU UN JEBKĀDU KAITĒJUMU, KAS RADIES PREČU TRANSPORTĒŠANAS LAIKĀ.
10.1. Piegāde, personīgais saņemšana. Pēc klienta izvēles preces tiek nosūtītas klientam, izmantojot pārvadātāju, ko klients izvēlējies pasūtījuma laikā no mūsu piedāvātajiem variantiem, vai personiski, izmantojot mūsu piedāvātos variantus.
10.2. Piegādes laiks. Ja ir norādīts, ka preces ir noliktavā, mēs parasti nosūtām preces piecu darba dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas, bet mēs apņemamies piegādāt preces ne vēlāk kā trīsdesmit (30) dienu laikā no pirkuma līguma noslēgšanas brīža. Ar piegādes laiku klients var iepazīties sadaļā "Piegāde un apmaksa". Dažkārt var gadīties, ka preces, kas marķētas ar norādi "noliktavā", tiek izpārdotas īsā laikā. Ja rodas situācija, ka preces ir izsmeltas un mēs nevaram piegādāt jūsu pasūtītās preces norādītajā laikā, mēs sazināsimies ar jums, lai individuāli vienotos par turpmāko rīcību. Neskatoties uz norādīto piegādes laiku, mēs vienmēr cenšamies sagatavot un piegādāt pasūtījumu klientam pēc iespējas ātrāk.
10.3. Transportēšanas veids, personīgais paņēmiens. Klientam ir iespēja izvēlēties nosūtīt preces uz jebkuru adresi, izmantojot mūsu līgumpārvadātāju, par piegādes cenu, kas norādīta pasūtījuma procesa laikā.
10.4. Preču saņemšana. Ja mēs pārvadājam preces patērētājam, preces tiek nodotas mums, kad pārvadātājs nodod preces klientam preču nodošanas vietā (parasti pie pirmajām durvīm/vārtiņiem klienta norādītajā piegādes vietā). Tieši brīdī, kad klients saņem preces, iegādāto preču bojājumu un nejaušas bojāšanās risks pāriet uz klientu. Ja klients ir pārņēmis preces no pārvadātāja, iegādāto preču nejaušu bojājumu un nejaušas bojāšanās risks pāriet klientam brīdī, kad viņam ir atļauts rīkoties ar precēm, bet ne agrāk kā noteiktajā piegādes laikā. Gadījumā, ja klients preces saņem personīgi, preces tiek uzskatītas par piegādātām brīdī, kad tās saņem klients vai cita klienta norādīta persona.
10.5. Īpašā transporta veida izmaksas. Gadījumā, ja pēc īpaša klienta pieprasījuma tiek saskaņots transportēšanas veids, klients uzņemas ar šo transportēšanas veidu saistīto risku un jebkādas papildu izmaksas.
10.6. Atkārtota piegāde un ar to saistītās izmaksas. Gadījumā, ja no klienta puses radušos iemeslu dēļ ir nepieciešams piegādāt preces atkārtoti vai citādā veidā, nekā norādīts pasūtījumā, klientam ir jāsedz izmaksas, kas saistītas ar atkārtotu preču piegādi, vai izmaksas, kas saistītas ar citu piegādes veidu. Ja Pircējs vienreiz nepieņem pie piegādes piegādāto preci, Pārdevējs ir tiesīgs pieprasīt kompensāciju par atkārtotas piegādes izmaksām pēc Pircēja pieprasījuma.
10.7. Zaudējumi, kas var rasties pārdevējam, nepieņemot preces. Ja klients patērētājs nepārņem preces, kad tās piegādā pārvadātājs, un preces pēc tam tiek atgrieztas pārdevējam, un vienlaikus klients patērētājs neatsakās no pirkuma līguma 14 dienu laikā pēc neveiksmīgas preču piegādes, pārdevējs ir tiesīgs pieprasīt no klienta pārvadātāja iekasētās izmaksas par preču piegādi atpakaļ pārdevējam. Šīs izmaksas ir zaudējumi, kas pārdevējam radušies klienta tiesisko pienākumu neizpildes rezultātā Civillikuma 2913. panta 1. punkta izpratnē. Pārdevējs ir tiesīgs iekasēt arī glabāšanas maksu EUR 8 (astoņi euro) apmērā, un Pārdevējam ir tiesības atkāpties no Pirkuma līguma.
10.8. Preču nepieņemšana saistībā ar uzņēmēju. Ja klients - patērētājs nepieņem preces, kad tās piegādā pārvadātājs, un preces pēc tam tiek atgrieztas Pārdevējam, un vienlaikus klients - patērētājs neatsakās no pirkuma līguma 14 dienu laikā pēc neveiksmīgas preču piegādes, Pārdevējs ir tiesīgs pieprasīt no klienta pārvadātāja iekasētās izmaksas par preču piegādi atpakaļ Pārdevējam. Šīs izmaksas ir zaudējumi, kas pārdevējam radušies klienta juridisko pienākumu neizpildes rezultātā Civillikuma 2913. panta 1. punkta izpratnē. Pārdevējs ir tiesīgs iekasēt arī glabāšanas maksu EUR 8 (astoņi euro) apmērā, un Pārdevējam ir tiesības atkāpties no Pirkuma līguma.
10.9. Iespēja veikt prasījumu ieskaitu. Mums ir tiesības vienpusēji ieskaitīt prasījumu par preču uzglabāšanas izmaksu samaksu un prasījumu par zaudējumu atlīdzību par klienta juridisko saistību neizpildi saskaņā ar šo VDN daļu pret klienta prasījumu par pirkuma cenas atmaksu saskaņā ar Civillikuma 2913. pantu.
10.10. Klienta pienākumi pēc preču saņemšanas. Pasūtītājam ir pienākums pēc preču saņemšanas pārbaudīt preces un pārliecināties par to īpašībām (jo īpaši par to, vai klients ir saņēmis pareizo preču veidu, vai precēm ir nolīgtā kvalitāte, vai preces iepakojumā ir viss, kam saskaņā ar instrukcijām tajā jābūt). Ja pārvadātājs ir redzami bojājis sūtījumu, klientam ir pienākums vispār nepieņemt šādu sūtījumu no pārvadātāja. Mēs neesam atbildīgi par jebkādiem pārvadātāja radītiem bojājumiem vai novēlotu preču piegādi neatkarīgi no kavēšanās iemesla.
10.11. Tiesības no defektiem. Klientu tiesības, ja tiek izmantotas tiesības uz defektiem, reglamentē mūsu sūdzību procedūra un Čehijas tiesību aktu, jo īpaši Civilkodeksa, attiecīgie noteikumi.
11. ATTEIKŠANĀS NO PIRKUMA LĪGUMA
11.1. Patērētāja tiesības atteikties no pirkuma līguma 120 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Patērētāja tiesības atteikties no pirkuma līguma reglamentē šo Vispārīgo darījumu noteikumu 5. punkts.
11.2. Tikai patērētājiem ir atteikuma tiesības. Uzņēmumu klientiem ir tiesības atteikties no pirkuma līguma, kā to pieļauj attiecīgie tiesību akti. Uzņēmuma klientam nav tiesību atteikties no pirkuma līguma, nenorādot iemeslu, 120 dienu laikā pēc preču piegādes, šīs tiesības ir tikai patērētājam. Ja klients - uzņēmējs atgriež mums preces un netiek izmantotas Civillikumā noteiktās defekta tiesības, mums ir tiesības iekasēt preču uzglabāšanas izdevumus saskaņā ar šo VDN 10.7. un 10.8. punktu, kā arī aicināt klientu - uzņēmēju preces pieņemt atpakaļ.
11.3. Procedūra, kad krājumi ir izpārdoti. Mums ir tiesības atkāpties no pirkuma līguma sakarā ar preču iztrūkumu krājumos vai pasūtīto preču nepieejamības dēļ. Turklāt mēs varam atkāpties no pirkuma līguma jo īpaši tad, ja klients nav pienācīgi un savlaicīgi samaksājis pirkuma cenu vai atsakās pieņemt preces.
11.4. Nesamaksātā pirkuma cena. Ja klients nav pienācīgi un savlaicīgi samaksājis pirkuma cenu, mēs varam atteikties no pirkuma līguma.
11.5. Dāvana. Ja kopā ar preci klientam tiek pasniegta dāvana, dāvanu līgums starp mums un klientu tiek noslēgts ar nosacījumu, ka gadījumā, ja klients vai mēs atkāpjamies no pirkuma līguma, dāvanu līgums attiecībā uz šādu dāvanu zaudē spēku un klientam ir pienākums atgriezt mums dāvanu kopā ar preci.
12. TIESĪBAS, KAS IZRIET NO NEPAREIZAS IZPILDES
12.1. Atsauce uz Civilkodeksu. Līgumslēdzēju pušu tiesības un pienākumus attiecībā uz tiesībām, kas izriet no nepilnīgas izpildes, reglamentē attiecīgās vispārsaistošās tiesību normas (jo īpaši Civillikuma 1914.-1925., 2099.-2117. un 2161.-2174. pants).
12.2. Atsauce uz sūdzību procedūru. Papildu pušu tiesības un pienākumi saistībā ar mūsu atbildību par preču defektiem ir reglamentēti mūsu sūdzību izskatīšanas procedūrā.
13. DATU AIZSARDZĪBA
13.1. Personas datu apstrādes politika. Mūsu klientu personas datu aizsardzība mums ir ļoti svarīga. Personas datu apstrādes noteikumi un komerciālo paziņojumu nosūtīšanas noteikumi ir reglamentēti mūsu personas datu apstrādes politikā.
13.2. Komerciālie ziņojumi. Mēs nosūtām komerciālus paziņojumus klientiem, piedāvājot saistītas preces vai pakalpojumus, uz klienta e-pasta adresi (klientu komerciālie paziņojumi). E-pasta adrese ir personas dati, un tie tiek apstrādāti saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), lai nosūtītu komerciālus paziņojumus, pamatojoties uz mūsu likumīgajām interesēm popularizēt mūsu līdzīgus produktus un pakalpojumus. Klients jebkurā laikā var atteikties no komerciālo paziņojumu saņemšanas.
13.3. Sīkfaili. Mēs izmantojam tā sauktās sīkdatnes, kas var tikt saglabātas galīgajā ierīcē (vai nu ar piekrišanu, vai mūsu likumīgo interešu aizsardzības nolūkā). Klients var iestatīt savas preferences tieši mūsu tīmekļa vietnē, kur viņš var atrast vairāk informācijas par sīkdatņu izmantošanu.
14. AUGSTĀKA JAUDA
14.1. Kas ir augstākais spēks. Nepārvarama vara šajos Vispārīgajos noteikumos ir jebkurš no Pārdevēja gribas neatkarīgs notikums, kas neļauj Pārdevējam izpildīt savas saistības un ko nebija iespējams paredzēt vai novērst vai pārvarēt tā sekas. Nepārvarama vara ietver, bet neaprobežojas ar dabas katastrofu, ugunsgrēku, sprādzienu, plūdiem, zemestrīci, teroristu uzbrukumu, karu, streiku vai citiem notikumiem (tostarp situācijām, ko izraisījusi COVID-19 slimības izplatīšanās), kas ir ārpus pušu kontroles.
14.2. Pārdevēja atbildības izslēgšana. Nepārvaramas varas apstākļu laikā Pārdevējs nav atbildīgs par savu saistību neizpildi saskaņā ar Pirkuma līgumu un līdz ar to arī šiem Vispārīgajiem noteikumiem.
15. NOBEIGUMA NOTEIKUMI, TOSTARP PIEMĒROJAMIE TIESĪBU AKTI UN JURISDIKCIJA
15.1. Kādi tiesību akti reglamentē mūsu tiesiskās attiecības? Mūsu savstarpējās tiesiskās attiecības reglamentē Čehijas Republikas tiesību akti, jo īpaši Civilkodekss. Tas attiecas arī uz starptautisku elementu. Tomēr mēs apzināmies, ka ar šo izvēli patērētājam nevar liegt aizsardzību, ko nodrošina tās valsts tiesību akti, kurā ir viņa pastāvīgā dzīvesvieta.
15.2. apņemšanās ievērot patērētāju tiesības. Ja starp šo VDN noteikumiem un patērētāju tiesību aizsardzības normatīvajiem aktiem rodas netīša pretruna, šie noteikumi ir noteicošie, un Pārdevējs apņemas tos ievērot.
15.3. VDN spēkā neesoši vai neefektīvi noteikumi. Ja kāds no VDN noteikumiem ir vai kļūst nederīgs vai neefektīvs, nederīgais noteikums tiek aizstāts ar noteikumu, kura nozīme ir pēc iespējas tuvāka nederīgajam noteikumam. Viena noteikuma spēkā neesamība vai spēkā neesamība neietekmē pārējo noteikumu spēkā esamību.
15.4. Vīnes konvencijas izslēgšana. Puses vienojas nepārprotami izslēgt Apvienoto Nāciju Organizācijas Konvencijas par starptautiskajiem preču pirkuma-pārdevuma līgumiem (Apvienoto Nāciju Organizācijas Konvencija par starptautiskajiem preču pirkuma-pārdevuma līgumiem jeb Vīnes konvencija) piemērošanu saskaņā ar šīs konvencijas 6. pantu.
15.5. Strīdi un jurisdikcija. Puses arī vienojas, ka Čehijas Republikas Prāgas rajona tiesām vienmēr ir vietējā un lietu piekritība, lai izšķirtu visus strīdus, kas izriet no pirkuma līguma, ja ir starptautisks elements. Tas neskar patērētāju tiesības saskaņā ar īpašiem tiesību aktiem. Līguma valoda ir franču valoda.
15.6. Pirkuma līguma arhivēšana. Pirkuma līgumu, kas grozīts ar VDN, mēs arhivējam elektroniskā veidā, un tas nav pieejams trešām personām.
15.7. Atteikuma veidlapa. Atteikuma veidlapa ir neatņemama šo Vispārīgo noteikumu sastāvdaļa.
15.8. Ja mēs vienojamies par atšķirīgiem pirkuma līguma noteikumiem. VDN noteikumi ir neatņemama pirkuma līguma sastāvdaļa. Par noteikumiem, kas atšķiras no VDN, var vienoties pirkuma līgumā. Pirkuma līguma noteikumi, kas atšķiras no VDN noteikumiem, ir prioritāri.
15.9. Nepieciešamība pieņemt vispārīgās darījumu noteikumus, lai noslēgtu pirkuma līgumu. Šo Vispārīgo darījumu noteikumu pieņemšana ir brīvprātīga, bet ir nepieciešama, lai klients varētu izveidot lietotāja kontu vai veikt pasūtījumu.
15.10. GTC spēkā esamība. Šie Vispārīgie darījumu noteikumi ir spēkā no 2024. gada 1. jūnija un atceļ iepriekšējo noteikumu un nosacījumu spēkā esamību.
15.11. tel: +420 727 903 604
un bezmaksas atgriešana
iesaka veikalu
apakšveļa par lieliskām cenām